Rabu, 11 Oktober 2017

Download Drama Korea Save Me

Download Drama Korea Save Me / 구해줘 [2017]

dramadramain save me

Profile

  • Drama: Save Me (literal title)
  • Revised romanization: Goohaejwoe
  • Hangul: 구해줘
  • Director: Kim Sung-Su
  • Writer: Jo Geum-San (webcomic), Jung Shin-Gyu, Jung Yi-Do
  • Network: OCN
  • Episodes: 16
  • Release Date: August 5 - September 24, 2017
  • Runtime: Sat. & Sun. 22:20
  • Language: Korean
  • Country: South Korea

Plot

4 young men, who don't have jobs, face a woman in an alley. The woman says "save me." The woman is involved with a cult religious group.

Notes

  1. "Save Me" takes over the OCN Sat. & Sun. 22:20 time slot previously occupied by "Duel" and followed by "Black" on October 14, 2017.
  2. Based on the webcomic series "Sesang Bakeuro" by Jo Geum-San (published from June 21, 2011 to January 16, 2013) via comic.daum.com/webtoon.
  3. First script reading took place April, 2017 at Studio Dragon Corporation in Sangam-dong, Seoul, South Korea.

Cast

Save Me-TaecYeon.jpg Save Me-Seo Ye-Ji.jpg Save Me-Woo Do-Hwan.jpg Save Me-Cho Seong-Ha.jpg Save Me-David Lee.jpg
TaecYeon Seo Ye-Ji Woo Do-Hwan Cho Seong-Ha David Lee
Han Sang-Hwan Im Sang-Mi Seok Dong-Cheol Baek Jung-Ki Woo Jung-Hoon
Save Me-Ha Hwe-Jung.jpg Save Me-Jung Hae-Kyun.jpg Save Me-Yun Yoo-Sun.jpg Save Me-Jang Yoo-Sang.jpg Park Ji-Young
Ha Hoe-Jung Jung Hae-Kyun Yun Yoo-Sun Jang Yoo-Sang Park Ji-Young
Choi Man-Hee Im Joo-Ho Kim Bo-Eun Im Sang-Jin Kang Eun-Sil
Save Me-Jo Jae-Yun.jpg Save Me-Son Sang-Gyeong.jpg Save Me-Son Byung-Ho.jpg Save Me-Jang Hyuk-Jin.jpg Save Me-Kim Kwang-Kyu.jpg
Jo Jae-Yun Son Sang-Gyeong Son Byung-Ho Jang Hyuk-Jin Kim Kwang-Kyu
Jo Wan-Tae Jo Wan-Duk Han Yong-Min Lee Kang-Soo Woo Choon-Gil
Save Me-Go Joon.jpg Save Me-Kang Kyung-Hun.jpg Choi Hyuk-Joo Park Soo-Yeon Save Me-Lee Jae-Joon.jpg
Go Joon Kang Kyung-Hun Choi Hyuk-Joo Park Soo-Yeon Lee Jae-Joon
Cha Joon-Koo Lee Ji-Hee bar owner Police Officer Choi Dae-Sik
Trailer




Episode DOWNLOAD Subtitle
Episode 1 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 2 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 3 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 4 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 5 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 6 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 7 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 8 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 9 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 10 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 11 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 12 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 13 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 14 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 15 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia
Episode 16 END 540p: UploadBoy | Upera | GDrive | Uptobox
720p: UploadBoy | Upera |
Indonesia

Bagikan

Jangan lewatkan

Download Drama Korea Save Me
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.

Untuk menyisipkan kode pendek, gunakan <i rel="code"> ... KODE ... </i>
Untuk menyisipkan kode panjang, gunakan <i rel="pre"> ... KODE ... </i>
Untuk menyisipkan gambar, gunakan <i rel="image"> ... URL GAMBAR ... </i>